Hoe kijken jongeren aan tegen de communicatie van Sense Zeeland/Brabant?

2017-03-30T15:47:04+00:00

Op de website sense.info kunnen jongeren terecht met al hun vragen over seks, verliefdheid, liefde en alles wat daarbij komt kijken. Naast Sense landelijk organiseert Sense ook regionaal activiteiten. GGD Zeeland en Brabant zijn samen in Zeeland en Brabant verantwoordelijk voor de jongerencommunicatie van Sense. Zij wilden weten hoe jongeren uit Zeeland en Brabant aankijken tegen de huidige [...]

Jongeren inspireren voor een studie in zorg en welzijn – Transvorm

2017-06-11T14:24:49+00:00

Door de ontwikkelingen binnen de sector zorg en welzijn is er meer behoefte aan hogeropgeleiden, mbo+ of hbo. Hoe zorg je er voor dat potentiële studenten kiezen voor een studie zorg & welzijn. Transvorm, een samenwerkingsverband van werkgevers in de sector zorg en welzijn in Noord-Brabant, zette die vraag uit naar verschillende communicatiebureaus in Nederland. Jong [...]

Jongeren motiveren om te stemmen tijdens Provinciale statenverkiezingen – Provincie Brabant

2017-03-29T09:45:48+00:00

Hoe krijg je jongeren naar de stembus voor de Provinciale Statenverkiezingen in Brabant? En hoe zorg je ervoor dat de politiek weet wat jongeren in Brabant belangrijk vinden? Samen met Bureau Coen heeft Jong & Je Wil Wat voor de Provincie Brabant een jongerencampagne bedacht en uitgevoerd. Like or swipe? In co-creatie met jongeren is er [...]

24 Hours Hackathon – Politie & Justitie

2017-06-11T14:24:49+00:00

Eind 2012 bedacht Jong & Je Wil Wat samen met Robert van Hoesel het concept 24 Hours voor de Belastingdienst. In 2014 organiseerden we samen met de Politie Eenheid Rotterdam en het ministerie van Veiligheid en Justitie een 24 Hours onder de naam #24HPolJus. Wat is 24 Hours 24 Hours is een 24 uur durende [...]

Hoe kijken jongeren naar energie in de toekomst? – Eneco

2017-06-11T14:24:50+00:00

Voor Eneco organiseerden we een tweetal co-creatie sessies als input voor een promotie-onderzoek van Ilse van Andel. Haar onderzoeksvraag was als volgt: “Hoe betrek je de toekomstige energieconsument effectief bij de strategie van een energiebedrijf?” En met de toekomstige energieconsument wordt de generatie van nu, de jongeren van nu in de toekomst bedoeld. Ze [...]