Hoe kijken jongeren aan tegen de communicatie van Sense Zeeland/Brabant?

, ,

2017-03-30T15:47:04+00:00

Op de website sense.info kunnen jongeren terecht met al hun vragen over seks, verliefdheid, liefde en alles wat daarbij komt kijken. Naast Sense landelijk organiseert Sense ook regionaal activiteiten. GGD Zeeland en Brabant zijn samen in Zeeland en Brabant verantwoordelijk voor de jongerencommunicatie van Sense. Zij wilden weten hoe jongeren uit Zeeland en Brabant aankijken tegen de huidige [...]

Jongeren inspireren voor een studie in zorg en welzijn – Transvorm

,

2017-06-11T14:24:49+00:00

Door de ontwikkelingen binnen de sector zorg en welzijn is er meer behoefte aan hogeropgeleiden, mbo+ of hbo. Hoe zorg je er voor dat potentiële studenten kiezen voor een studie zorg & welzijn. Transvorm, een samenwerkingsverband van werkgevers in de sector zorg en welzijn in Noord-Brabant, zette die vraag uit naar verschillende communicatiebureaus in Nederland. Jong [...]

Jongeren motiveren om te stemmen tijdens Provinciale statenverkiezingen – Provincie Brabant

,

2017-03-29T09:45:48+00:00

Hoe krijg je jongeren naar de stembus voor de Provinciale Statenverkiezingen in Brabant? En hoe zorg je ervoor dat de politiek weet wat jongeren in Brabant belangrijk vinden? Samen met Bureau Coen heeft Jong & Je Wil Wat voor de Provincie Brabant een jongerencampagne bedacht en uitgevoerd. Like or swipe? In co-creatie met jongeren is er [...]

Jongeren voorlichten over vakantiewerk – Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

,

2017-06-11T14:24:49+00:00

Door Bex*communicatie is Jong & Je Wil Wat als jongerenmarketeer gevraagd om mee te denken over een campagne voor het Ministerie van Werk & Inkomen. Samen met het creatieve team van Bex*communicatie zijn we tot een concept gekomen wat echt bij jongeren aansluit. De vraag Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en [...]