Hoe kijken jongeren aan tegen de communicatie van Sense Zeeland/Brabant?

, ,

Op de website sense.info kunnen jongeren terecht met al hun vragen over seks, verliefdheid, liefde en alles wat daarbij komt kijken. Naast Sense landelijk organiseert Sense ook regionaal activiteiten. GGD Zeeland en Brabant zijn samen in Zeeland en Brabant verantwoordelijk voor de jongerencommunicatie van Sense. Zij wilden weten hoe jongeren uit Zeeland en Brabant aankijken tegen de huidige [...]

Jongeren inspireren voor een studie in zorg en welzijn – Transvorm

,

Door de ontwikkelingen binnen de sector zorg en welzijn is er meer behoefte aan hogeropgeleiden, mbo+ of hbo. Hoe zorg je er voor dat potentiële studenten kiezen voor een studie zorg & welzijn. Transvorm, een samenwerkingsverband van werkgevers in de sector zorg en welzijn in Noord-Brabant, zette die vraag uit naar verschillende communicatiebureaus in Nederland. Jong [...]

Jongeren enthousiast maken voor een nieuw merk – StudentFirst

Hoe maak je jongeren ambassadeur van je merk als je een nieuwe speler bent op de markt? Hoe maak je ze enthousiast over je merk en hoe houd je ze betrokken? Het nieuwe studieplatform StudentFirst vroeg aan Jong & Je Wil Wat om hen te helpen bij het bij elkaar brengen van een groep enthousiaste [...]

Jongeren helpen bij hun studiekeuze – ROC Tilburg

, ,

Hoe help je jongeren bij het maken van een studiekeuze? Wat hebben zij daarvoor nodig? En welke middelen sluiten hierbij aan? Het ROC Tilburg vroeg een groep ondernemers, waaronder Jong & Je Wil Wat, een magazine te maken voor toekomstige studenten. What's your DRIVE? Het magazine is ontwikkeld samen met de huidige studenten van het [...]

Jongeren motiveren om te stemmen tijdens Provinciale statenverkiezingen – Provincie Brabant

,

Hoe krijg je jongeren naar de stembus voor de Provinciale Statenverkiezingen in Brabant? En hoe zorg je ervoor dat de politiek weet wat jongeren in Brabant belangrijk vinden? Samen met Bureau Coen heeft Jong & Je Wil Wat voor de Provincie Brabant een jongerencampagne bedacht en uitgevoerd. Like or swipe? In co-creatie met jongeren is er [...]

Jongeren voorlichten over vakantiewerk – Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

,

Door Bex*communicatie is Jong & Je Wil Wat als jongerenmarketeer gevraagd om mee te denken over een campagne voor het Ministerie van Werk & Inkomen. Samen met het creatieve team van Bex*communicatie zijn we tot een concept gekomen wat echt bij jongeren aansluit. De vraag Hoe bereiken we 1 miljoen jongeren tussen de 13 en [...]

24 Hours Hackathon – Politie & Justitie

Eind 2012 bedacht Jong & Je Wil Wat samen met Robert van Hoesel het concept 24 Hours voor de Belastingdienst. In 2014 organiseerden we samen met de Politie Eenheid Rotterdam en het ministerie van Veiligheid en Justitie een 24 Hours onder de naam #24HPolJus. Wat is 24 Hours 24 Hours is een 24 uur durende [...]

Jongeren betrekken bij de ontwikkeling van hun wijk – Gemeente Eindhoven

,

Met de komst van Vinex-locaties in Nederland zijn er grote wijken met jonge gezinnen ontstaan. Deze jonge gezinnen hebben opgroeiende kinderen. In dergelijke wijken zien we een grote groep jonge kinderen opgroeien, maar ook een groeiende groep tieners. De wijken zijn vaak ingericht op de jonge gezinnen, maar er is vaak weinig voor deze groeiende [...]

Hoe kijken jongeren naar energie in de toekomst? – Eneco

Voor Eneco organiseerden we een tweetal co-creatie sessies als input voor een promotie-onderzoek van Ilse van Andel. Haar onderzoeksvraag was als volgt: “Hoe betrek je de toekomstige energieconsument effectief bij de strategie van een energiebedrijf?” En met de toekomstige energieconsument wordt de generatie van nu, de jongeren van nu in de toekomst bedoeld. Ze [...]